Кав'ярня-піцерія Scorini сімейна (Скоріні)

Відгуки 9

 
Часто з хлопцем відвідуВАЛИ цей заклад, але .. передостаннього разу замовили піцу "4 сезони" на вершках і вершки були ужасними, а піца не допеченою. Мало того, на офіціантку для замовлення та рештою чекали дууууууже довго. Рекомендую переходити на нові технології та встановити собі кнопки виклику офіціантів, тому що час просто вилітає ..
 
Заклад відвідую часто. Дуже смачна кухня, але байдужий та не привітний персонал
 
Дякуємо, що відвідуєте наш заклад. Прикро, що обслуговування не завжди Вас задовольняє. Для виправлення цієї ситуації просимо написати точніше, хто саме проявляє байдужість (офіціант, бармен і т.п.). Якщо можливо детальніше про зауваження до обслуговування. Дякуємо Вам. Наступного разу ми Вас не підведемо.
 
Байдужість проявляють дівчата-офіціанти: неодноразово я чекала меню по 10-15 хвилин в той час як офіціантки просто спілкувались одна з одною і не звертали на мене уваги; одного разу протягом 20 хвилин я чекала рахунок; сьогодні офіціантка принесла мені салат а пусту тарілку з під піцци не прибрала (і таке трапляється не вперше)...
 
Дякую за детально подану інформацію про нашу роботу. Ми обов'язково вирішимо цю проблему та проведемо роз'яснювальну роботу з персоналом.
 
Відвідую часто заклад. І сьогодні 07.05.2016.заказав як зазвичай піцу Маргариту . Але запропонували новий салат . Піца була пересмажена їсти можна було лише середину. Скоринка на яку я так сподівався була повністю згорівша. Салат з тунцем був дуже насиченим і гіркуватим. Листя салату яке подавалось в салаті було прив'ялив . Їмти неможливо було.Образливо трохи.
 
Доброго дня, шановний Вікторе, просимо вибачення за зіпсований обід в нашому закладі. Дякуємо Вам за відгук про нашу роботу, який допоможе виправити недоліки. Кожного дня нам привозять свіже листя салату, яке безпосередньо перемивається та перебирається. А гіркоту міг дати салат Радічіо, який має такий смак. Ще раз прийміть вибачення, ми виправимося.
 
Відвідали цей заклад з дружиною. Замовили "філадельфія сет №2". Чекали близько 30 хвилин. Але головне не це. В одному з ролів нам трапилася не те що кістка, а цілий плавник з кістками. На наше зауваження офіціантка покликала, як я зрозумів, "автора" ролів, молодого хлопця. Нажаль не запам’ятав як звати. Перше, що він нам сказав: "нажаль ми не зможемо їх вам переробити". А подальші його аргументи просто вбивають: - з філе неможливо вибрати всі кістки щоб зберегти гарний вигляд (нагадаю, мова йде не про одну кістку а про плавник!) - кістки ж нешкідливі А коли ми вже зібралися йти він запропонував "ну давайте я вам хоч знижку зроблю". Це просто верх геніальності. Я готовий заплатити явно завищену ціну за ваші роли, але натомість я очікую відповідної якості. І в даному випадку персонал показав повне невміння вирішувати такого роду ситуації.
 
Хочемо вибачитися перед Вами за зіпсовану страву і настрій від неякісної роботи персоналу. Хлопчина, який говорив з Вами, не робив ці суші, це був офіціант, за яким закріплений стіл, де Ви сиділи. Через наповненість закладу прийняла замовлення дівчина офіціант і вона передала його хлопцеві. Він допустив помилку, коли спитавши в сушиста причину проблеми, сам почав пояснювати Вам зовсім не те, що йому говорили. Ми розібралися в даній ситуації з нашим персоналом, і ще раз просимо вибачення за неякісний рол. Сушист міг випадково не побачити кістку в вугрі через те, що нарізає його вздовж на рол філадельфію.

Залиште свій відгук