Пейнтбольний клуб "Штурмовики"

Луцьк
(097) 668-76-24
(095) 432-14-50
щоденно
6253

 Пейнтбол Луцьк: екстремальний відпочинок

095-4321450097-6687624

http://www.peintbol.lutsk.ua/

 **Луцьк пейнтбол**

Пейнтбольний клуб «Штурмовики»

Організовуємо ігри в пейнтбол у Луцьку та Волинській області.

Пейнтбол – командна гра з використанням пневматичної зброї що стріляє кульками з фарбою.

Хочете пограти у пейнтбол?

Організуйте групу 8-30 осіб (чим більше – тим цікавіше) і домовтесь з нами за телефонами 095-4321450097-6687624 про час і місце гри.

Якщо у Вас не вистачає знайомих, які хочуть зіграти в пейнтбол – повідомте нас про Ваше бажання грати в пейнтбол і ми запросимо на організовану нами гру.

Місця гри

Луцький район

с. Гаразджа (біля насінневої станції), руїни військової частини

с. Вишків (біля Військового аеродрому), недобудова

Ціни

Прокат обладнання (маркер, маска, захисний одяг, рукавиці) – 30 грн.

Кулі 50 грн./100шт.

Пейнтбольний клуб «Штурмовики» - Луцьк

095-4321450097-6687624

http://www.peintbol.lutsk.ua/

Пропонуємо активний відпочинок за допомогою пейнтболу, доступні ціни на пейнтбол,  організація ігор в пейнтбол у луцьку, прокат пейнтбольного спорядження у луцьку,  змагання з пейнтболу,  організація корпоративних ігор,   організація пейнтбольних турнірів у Луцькуорганізований відпочинок за межами луцька,   виїздні ігри  по Волинській області, продаж пейнтбольних куль, різноманітні сценарії гри у пейнтбол.

 

Пейнтбол Луцк цена Гаразджа


Відгуки 11

 
Від 10 років з присутністю відплаідальнльного дорослого
 
Пейнтбол Луцтк Team Building Team Building, дословно - построение команды и очень широкое понятие в современной организационной психологии. Оно может включать в себя комплекс мероприятий, от простейших деловых игр до многодневных тренингов вне офиса, направленных на формирование команды внутри организации. Для организации подобного мероприятия требуется обособленние сотрудников от офиса и от привычной для них повседневной обстановки. Team Building и пейнтбол Под канонаду выстрелов и пиротехники, кому как не руководителю отдела возглавлять атаку, прорываясь в захваченное здание сквозь клубы дыма, показывая поведение настоящего лидера, приказы которого надо выполнять не раздумывая. Сотрудники, которые после игры поймут, что их задача не "отлеживаться в окопе", а решать задачи поставленные перед коллективом, "прикрывая" товарищей. Специалист поддержки, знающий, что от его "прикрытия" зависит "жизнь" менеджеров, и благодарность которых за это вовремя осуществленное прикрытие он услышит после игры. Всё перечисленное - лишь немногие роли, способные укрепить коллектив и построить в нем правильное взаимодействие с помощью игры в пейнтбол.
 
грати в Пейнтбол - це добре
 
Пейнтбол - найкращий вид активного відпочинку в Луцьку!
 
Найкращий пейнтбол у Луцьку та Волинській області!!!
 
Пейнтбол – це дуже активна, динамічна, азартна і захоплююча гра, яка ще зовсім недавно була для багатьох елітним видом спорту, доступним лише для обраних. Зараз пейнтбол стає все більш популярним і доступним (вартість ігрового дня в пейнтбол приблизно рівна вартості походу в бар). Пейнтбол це чудова можливість “втекти” від всіх проблем і клопотів на роботі та вдома. Одягнути на себе камуфляжну форму і побігати лісом, відстрілюючись від всіх, майже як в старі добрі піонерські часи, тільки на нашій стороні прогрес і ми вже не зриваємо погони, як це було на Зірниці, тепер все зовсім круто з стрільбою, криками і захопленнями баз. Можна сказати, що ми маємо всі атрибути військової тематики, тільки замість вбитих, тепер помічені фарбою гравці, які в наступній грі намагаються відправити вже Вас за межі ігрового майданчика. Пейнтбол характерний постійністю, людина яка хоч раз грала в пейнтбол, яка отримала дозу адреналіну і відчула смак перемоги чекає з нетерпінням кожну наступну гру. Гравець в пейнтбол старається знову і знову знайти час і приїхати за новими відчуттями! Пейнтбол – відмінна можливість відпочити з друзями, випробувати на міцність “відчуття ліктя”, згуртованість команди. Чудова нагода для корпоративних клієнтів – пограти в пейнтбол, наприклад всім відділом чи відразу всією фірмою, і провести цілий день “без краваток”. Ви відкриєте багато нового в людях, які працюють з Вами кожного дня. Пейнтбол – улюблена забава для багатьох людей в усьому світі, а для деяких вид спорту, без якого вони не можуть жити. ПРО ВІДПОЧИНКОВИЙ ПЕЙНТБОЛ У ЛУЦЬКУ Що таке пейнтбол? Спортивно-технічна гра, що імітує швидкоплинні вогневі контакти на обмеженому просторі з застосуванням пневматичної зброї яка вистрілює кульками з фарбою. Яке спорядження необхідно для гри у пейнтбол? Маркери (пневматична зброя), балони з повітрям, захисні маски, камуфляжні костюми та кулі надаються організаторами, а зручне взуття, головні убори та білизну забезпечує сам гравець. Скільки коштує пограти у пейнтбол? Обслуговування та оренда спорядження для однієї людини коштує 30 гривень за ігровий день плюс 30 гривень за 100 пейнтбольних кульок. Як і де грати у пейнтбол? Гра в пейнтбол імітує сутички на обмеженому просторі з використанням вогнепальної зброї, але у пейнтболі не має вбитих та поранених – є тільки помічені фарбою гравці. Відпочинковий пейнтбол можна організовувати у лісі, в кар’єрах, на руїнах будівель де можна грати за різними сценаріями. Хто може грати у пейнтбол? Будь-яка доросла людина чи дитина з 12-ти років за згодою батьків. Скільки гравців може грати на пейнтбольному полі? Не менше одного :) Скільки триває гра у пейнтбол? Найчастіше гра триває до 20 хвилин. За ігровий день можна зіграти близько 10 разів. Чи безпечно грати у пейнтбол? За умов дотримання правил безпеки, шанс отримати травму значно менший, ніж у будь-якому іншому виді спорту. Під час гри можливі лише синці та подряпини.
 
Пейнтбол Луцьк - БЕЗПЕКА Пейнтбол як спорт безпечніший за теніс, футбол і гольф (за оцінками американських страхових компаній). По-перше, всі хто знаходиться в зоні обстрілу зобов’язані носити захисні МАСКИ. По-друге, маркери регулюються так, щоб швидкість вильоту кулі не перевищувала 90 метрів на секунду, при цьому навіть при найневдалішому попаданні максимум неприємностей – це синяк. По-третє, перед грою завжди проводиться інструктаж з техніки безпеки. По-четверте, на полі присутні судді, які забезпечують безпеку гравця в позаштатних ситуаціях. В пейнтболі не існує якихось специфічних небезпек, але це спорт, і як в будь-якому спорті тут можливі травми – все залежить від вашої обережності і дотримання правил. Пейнтбол – це життя, все інше лише багаж
 
Пейнтбол у Луцьку ТЕКСТ ІНСТРУКЦІЇ ПЕРЕД ГРОЮ В ПЕЙНТБОЛ Вступна частина Перше і обов’язкове для всіх без виключення правило гри в пейнтбол – в жодному разі на ігровому майданчику не знімайте захисну маску, навіть якщо її скло запітніло, щоб поїхати додому з незмінною кількістю очей. Не забувайте, що швидкість польоту пейнтбольної кульки досягає 90 м/сек. Якщо виникла потреба витерти маску, кличте суддю чи піднімайте руки догори, оголосіть себе ураженим гравцем і швидко по найкоротшій траекторії залиште поле. Маска може запітніти по наступних причинах: 1. Скло вологе (протирати маску можна лише за межами поля) 2. До гри вживався алкоголь (найкраще взагалі покинути майданчик) 3. До обличчя не надто щільно прилягає паролон маскі (необхідно підтягнути резинку перед початком гри) Прокатний маркер (Tippmann 98 CUSTOM) – напівавтоматична пневматична зброя. Принцип роботи: один натиск на курок – один постріл. Необхідно стріляти, забезпечуючи горизонтальне положення маркера, оскільки лише в цьому випадку пейнтбольні кульки під дією власної ваги будуть потрапляти в дуло. Кульки виштовхуються стиснутим повітрям. Не забувайте щільно закривати кришку фідера (магазину). Кульки, що висипалися на землю в жодному разі не можна більше використовувати. Маркер може перестати стріляти тому що: 1. Закінчились кульки/повітря 2. Затвор став в неробочий стан (необхідно його передьоргнути) 3. Зброя не знята з запобіжника 4. Забилося дуло (не потрібно чистити його самостійно) Цілитися з маркера потрібно за польотом кульки, а не за прицілом, тому що в маркера великий розліт кульок. Категорично забороняється вдаряти маркери і використовувати їх як якор, щоб зачепитися з розгону за укриття. Маркер не повинен падати на землю чи потрапляти в сніг. Забороняється стріляти в суперника з відстані ближче 3 метрів. ПРАВИЛА ГРИ Команди розходяться по своїх базах. Гра починається і закінчується лише за свистком судді. В ході гри судді можуть давати три команди: 1. Гравець в грі 2. Нейтральний гравець (стріляти по такому гравцю категорично заборонено) 3. Уражений гравець (стріляти по такому гравцю категорично заборонено) Гравець вважається ураженим і негайно по найкоротшій траєкторії залишає майданчик, піднявши однією рукою маркер вверх, а другою прикриваючи потилицю, в наступних випадках: 1. Гравець оголошує себе ураженим (ураженням вважається присутність на гравці, його масці чи маркері п’ятна фарби розміром з пятикопійчану монету). Кулька що не розбилася чи бризки від укриття ураженням не рахуються. Навіть якщо кулька попала і не розкололася, а гравець оголосив себе ураженим, він зобов’язаний покинути поле. Якщо виникають сумніви відносно ураження при попаданні в спину та інші не видні для гравця місця, можна не поспішати йти з поля і звернутися за допомогою до судді чи гравця своєї команди. 2. Суддя оголосив гравця ураженим (у випадку сліду від розколу кульки, невиконання правил безпеки чи сценарія гри). 3. Гравець вийшов за межі периметра майданчика. 4. В гравця закінчилися повітря або кульки (в випадку якщо кульками гравці власної команди не діляться). Гравець може оголосити себе «нейтральним» у випадку сумнівів в його уражені (команда судді «нейтральний гравець»). Після перевірки гравця суддею, визначається ураження (команда судді «уражений гравець») або гравець знову вводиться в гру (команда судді «гравець у грі»). Забороняється використовувати нейтральних гравців як тактику. Протилежній команді забороняється займати по відношенню до «нейтральних» гравців більш вигідне положення, а також стріляти в них. ОСНОВНЕ Ніколи не знімайте захисну маску на ігровому майданчику, не залежно від того закінчилася гра чи ні. Не стріляйте з близької відстані (ближче 3 метрів) в суперника.
 
::пейнтбол луцьк:: ПОРАДИ НОВАЧКАМ В ПЕЙНТБОЛІ Новачки невірно вибирають позиції Новачки думають, що спочатку потрібно захистити себе, і тільки потім ставати загрозою противнику. Вони вибирають найтовстіше дерево, чи найбільший бункер, до якого найпростіше добігти і довго там ховаються. Але тоді вони не бачать ні поля, ні розвитку гри, не здатні ні підтримати товаришів, ні повідомити їм яку-небудь інформацію. Вони думають, що сидять в засаді. Новачки, які рвуться в атаку, підходять занадто близько до противника, попадають під шквальний вогонь відразу з кількох точок і змушені ховатися за будь-яке укриття. Вони навіть не можуть стріляти у відповідь, щоб покращити ситуацію, і не просять допомоги в товаришів по команді. В результаті першими виходять з поля бою повністю покриті фарбою «атакуючі» новачки, а за ними приходить черга і новачків «з засади». Намітьте свою початкову позицію перед стартом гри. Гарна позиція – та, яка має достатнє прикриття і дозволяє дивитись і стріляти навколо. Ви повинні бути на відстані пострілу від противника, але не надто близько, так, щоб ви могли рухатись позаду вашого дерева/бункера. Якщо ваше укриття настільки мале, що ви не можете навіть висунути голову, позаду повинен знаходитися товариш, який буде прикривати вас і час від часу повідомляти вам місцезнаходження противника. Новачки не бачать Зазвичай перемагає гравець, який побачив противника першим. Але, новачки думають, якщо вони будуть висовувати голову, то вони стануть легкою ціллю і тому майже ніколи не дивляться навколо. Ті ж, хто користується очима, зосереджуються на одній-єдиній цілі, абсолютно не звертаючи уваги на події що відбуваються навколо. Не бійтеся дивитися навколо – чим більше інформації ви отримаєте, тим більша ймовірність перемоги. Звичайно, ваша голова буде ціллю, особливо якщо вона знаходиться над прикриттям. Якщо ви зважились дивитися над прикриттям, а не справа/зліва, робіть за 1-2 секунди: перша секунда – вас помітили, друга секунда – противник прицілився, третя секунда – в вас летить кулька. Новачки не рухаються Новачки недостатньо рухаються. Якщо ваша позиція невдала – змініть її. Наприклад, якщо ви залишились вартувати базу – це завжди помилка: якщо вся інша команда йде вперід, то вони добилися б більшого успіху разом з вами, а якщо противники зможуть перестріляти ваших товаришів і доберуться до бази, де ви знаходитесь один… В будь-якому випадку, навіть якщо ваша команда переможе, ви будете непотрібні. Якщо ви знаходитесь без підтримки на невдалій позиції, де вас легко знайти і вибити з гри, є тільки три припустимі дії: 1. Відступати як найшвидше. 2. Відстрілюватись до останнього. 3. Кричіть і вимагайте підтримки, вказуйте місцезнаходження противника. Однак пам’ятайте, що крик почує і противник, що може виявити вашу позицію. Інша помилка новачків – впертість. Коли новачок бачить противника, він зосереджується на цьому укритті і забуває про все інше на полі, він навіть не може уявити, що хитрий противник може куди-небудь зміститись, щоб отримати більш вигідний кут обстрілу. Якщо противник вас помітив, ви повинні бути готові переміститися так, що він не буде знати, куди ви поділися і звідки прилетить ваша підступна кулька. Новачки мовчать Перемовини новачків зазвичай зводяться до двох фраз: «я попав» або «в мене попали». Новачок тримає свої проблеми в собі, не просить про допомогу коли це необхідно і не повідомляє товаришів про загрозу яку він помітив. Єдина достойна причина зберігати тишу – засідка, але, як тільки вас знайшли, не має жодної потреби мовчати. Ви можете отримати допомогу яку потребуєте, і передати товаришам інформацію, яку потребують вони. Новачки не стріляють Як правило, новачки вважають пейнтбольний маркер снайперською гвинтівкою і пробують попасти одним пострілом в ціль з відстані 100 метрів. Інша поширена помилка – думати, що кулька летить так само швидко як куля, і пробувати попасти в гравця що біжить. Запам’ятайте, стріляти по виявленому противнику потрібно не одиночними пострілами, а серіями по 3-4 кульки, так як є завжди ймовірність того, що кулька піде в сторону чи не розколеться. Якщо ж ваш противник переміщується, стріляйте не в нього, а з випередженням, перед ним чи по тому місці, куди він направляється, тоді він сам прибіжить під град кульок. Багато новачків думають, що кожна випущена ними кулька повинна розколотись на камуфляжі противника, і тому не ведуть вогонь з ціллю підтримати товаришів, прижати противника за укриттям чи стимулювати атаку. Інколи треба стріляти в невидимого противника для того, щоб заставити його сховатися за укриттям, не дати йому висунути голову, в той час як один з ваших товаришів просувається вперед і стріляє в нього. Також за допомогою частої неприцільної стрільби і криків створюють шум і видимість атаки для відволікання противника на себе і прикриття справжньої атаки в іншому місці. Постскриптум Новачки роблять такі помилки в основному тому, що вони бояться кульок. Запам’ятайте, пейнтбол – це лише гра, в пейнтболі не вбивають і не ранять. Якщо у ваших руках є маркер з кульками і газом (повітрям), ви не менш небезпечні для противника, ніж він для вас. Експериментуйте, пробуйте щось новеньке, накопичуйте досвід. Спробуйте що-небудь забавне – в кінці кінців, ви ж граєте в пейнтбол для задоволення!
 
Пейнтбол (англ. Paintball — кулька з фарбою) — командна гра з застосуванням ручної пневматичної зброї (маркерів), яка стріляє капсулами з фарбою, що розбиваються при ударі по мішені, фарбуючи її. Існують два різновиди пейнтболу: спортивний пейнтбол та тактичний пейнтбол. За своєю манерою гра імітує швидкоплинні вогневі контакти на обмеженому просторі. Ігри проводяться на лісових або відкритих полях, у приміщеннях, із природними або штучними перешкодами й укриттями. Розрізняють пейнтбол як вид відпочинку - для всіх бажаючих; як спосіб тренування - для охоронців, поліцейських або спецназу; і як спорт - для турнірних команд. Базовий набір  Маска. Гравець, зобов'язаний носити маску, спеціально виготовлену для пейнтболу, в межах ігрового поля. Максимально допустима швидкість вильоту кульки — приблизно 91 м/с (300 футів в секунду), при попаданні в око може призвести до серйозного травмування гравця.  Маркер (зброя). Маркер складається з самого маркеру, балону з газом та ємності для кульок (фідер (англ. feeder), лоадер (англ. loader) або хоппер (англ. hopper)).  Пейнтбольні кульки з фарбою. Фарба виготовлена на основі харчових компонентів, цілком безпечна для організму (навіть якщо попала до роту), легко змивається. Оболонка кульки має желатинову основу. [ред.]Сценарії гри  Класичне усунення (стінка на стінку) Основний класичний сценарій. Гравці розподіляються на рівні за силою команди (береться до уваги маркер, досвід, і т.д) і вражають кожного в протилежній команді. Уражені гравці покидають поле до кінця гри, заправка кулями і стислим газом під час гри заборонені.  Утримання форту Гравці діляться на дві рівні команди. Гра починаються в рівновіддалених пунктах (базах) в області поля від загальної мети (міст, бункер, і т.д.) Кожна команда намагатиметься захоплювати і утримати мету в перебігу обумовленого часу (наприклад 5 хвилин). Уражений гравець повертається на свою стартову базу, де з нього стирають сліди пораження і він входить в гру знову. На стартовій базі дозволено заправляти кулі.  Президент Гравці розділяються на дві команди (снайпери і захисники Президента), створюючи невелику перевагу в команді тієї, що захищає Президента. Визначається орієнтир, якого Президент повинен досягти, щоб перемогти. Якщо снайпери вбивають Президента, вони перемагають. Якщо захисники вбивають всіх снайперів або Президент досягає встановленого орієнтиру, вони перемагають. Президент повинен бути роззброєний або легко озброєний (пістолет з 10 шариками,1 граната), але повинен обов'язково носити захисну маску. Так само президент може брати зброю будь-яких захисників, яких уразили. Варіант "В броні" На Президента і захисників також можна надіти захисний жилет, тим самим скоротивши зону ураження. Варіант "Парад" Президент і захисники повинні йти за заздалегідь обумовленим маршрутом, який відомий снайперам. Варіант "Снайпери" Снайперів значно менші, але вони починають гру заздалегідь і скритно розподіляються на ігровому полі. Президент, як і у варіанті "Парад" йде за заздалегідь обумовленим маршрутом.  Руйнування моста Потрібно визначити міст, дорогу, річку, або інший орієнтир, який повинен бути "мостом". Також потрібно визначити невеликий об'єкт (коробку з під куль) як "бомбу". Команда терористів намагається утримувати цей об'єкт і доставити його до "моста", тоді як інша команда (спецназ) намагається запобігти захопленню "бомби", а якщо не вийшло - підрив "моста". Якщо кур'єр (гравець, що несе "бомбу") вмирає, він повинен залишити її на місці де його уразили. Якщо захисники моста захоплюють бомбу і знешкоджують її (відносять на стартову базу, інше заздалегідь обумовлене місце), вони перемагають. Варіант "Камікадзе" Все так як і в базовому варіанті, тільки не треба думати про бомбу. Кожен терорист є камікадзе. Якщо хоч би один з камікадзе доторкнеться до "моста" він вважається знищеним. Можлива невелика перевага на користь захисників.  Порятунок заручника Одна людина вибирається як заручник. Одна команда (спецназ) намагається звільнити заручника, тоді як інша команда (терористи) намагається запобігти порятунку. Ця гра особливо хороша, якщо у вас є добре укріплена будівля для оборони і утримання заручника. Заручник може тікати, але в цьому випадку він може бути застрелений гравцями з команди терористів. Заручник, звичайно, неозброєний, але він зобов'язаний носити захисну маску. Гра закінчується, якщо заручник застрелений, або якщо спецназ звільняє заручника і доводить його до заздалегідь обумовленого місця (стартова база спецназу)  Санітар У кожній команді повинен бути один санітар для кожних семи чоловік в команді. Правила гри як в захоплення прапора. У даному сценарії попадання в руки і ноги вважаються як поранення. Три рани отримані перш, ніж ви вилікувані санітаром - ви вважаєтеся ураженими і покидаєте ігрове поле. Поразка в голову і тіло вважаються смертельними і не можуть бути вилікувані санітаром. Для того, щоб вилікувати "рану" санітар повинен стерти сліди пораження. Ваша стартова база також може діяти як лікарня, але ви повинні залишатися на базі протягом заздалегідь обумовленого часу (30 сек)при цьому не відкриваючи вогонь. Якщо всі санітари усунені, тоді тільки лікарня може робити будь-яке загоєння. Санітари повинні бути не озброєні і носити пов'язку окремого кольору, щоб показати, що вони - санітари. Санітари не можуть виліковувати самі себе.  Збитий пілот Гравці розділяються на дві команди. Одна команда гратиме роль групи захоплення, інша - роль рятувальної групи. Рятувальна команда втрачає одну людину, щоб бути пілотом. Пілотові дають об'єкт невеликого розміру, щоб представити як цінний вантаж. Пілот озброєний пістолетом з 10 кульками, але може брати зброю у уражених гравців команди рятувальників. Пілотові відомо, де знаходяться бази групи захоплення і рятувальників. Пілот виходить на поле заздалегідь, команда рятувальників і група захоплення не знають де він знаходиться. Мета цієї гри полягає в тому, щоб доставити "цінний вантаж" до бази рятувальників. Якщо пілот гине, він залишає "цінний вантаж" на тому місці де його уразили, при цьому вантаж може бути піднятий і доставлений будь-яким членом команди рятувальників. Мета групи захоплення - виявити пілота захопити груз і доставити його до себе на базу.  Захоплення Прапора Гравці діляться на дві рівні команди. Прапор поміщається в центр поля. Вибираються 2 бази прапора, одна для кожної команди, на протилежних сторонах ігрового поля. Мета гри полягає в тому, щоб захопити прапор і принести його на свою базу прапора. Поразки вважаються в будь-яку частину тіла, уражений гравець покидає ігрове поле до кінця гри. Варіант "Футбол": В даному варіанті прапор доставляється не на свою базу прапора, а на базу супротивника.  Коридор Є 2 команди, одна стає коридором, тобто засідає в ничках впродовж якогось маршруту і чекає, поки буде йти, точніш бігти противник. Той в свій час повинен пробігти, через цей коридор не враженим і принести маркер своєму напарнику (він в кінці коридора, там сидять всі члени команди) але забрати з собою він може тільки одного. Потім їм уже двом необхідно повернутись на базу до себе, через цей же коридор, і взяти знову по маркеру, і так же само донести соїм бійцям. Так повторяється доки у всієї команди не буде по маркеру. якщо у всіх уже є зброя, оголошеться "ТРИВОГА" і вони повинні знищити тих які сиділи в коридорі. Той, хто проходить коридор має право стріляти в тих, хто в ньому сидять, але це важко бо вони сховані в укриттях, а стріляти потрібно не сходячи з маршруту (коридору). Якщо ти когось витягув і дорогою додому одного з вас вбили, той, хто вижив, може взяти маркер і підійти взяти когось іншого.  Термінатор Цей сценарій – чудовий спосіб завершити день. У декількох «термінаторів» (2-3-ох) на грудях є знак «X». Щоб вразити їх, ви повинні попасти прямо в центр «X» або в спину. Термінатори намагаються вразити решту гравців.  Партизани Декілька людей маскуються в лісі. Задача решти (більшість) - знайти і "знешкодити" тих, хто сховався.  Top Gun При цьому варіанті гри всі учасники розходяться лісом і починається війна „кожен за себе”. Задача даного варіанта гри - як можна довше протриматись на полі і не бути "вбитим". Переможцю присвоюється титул „найкращий стрілок” – символ особистої військової майстерності. Декілька правил одиночної підготовки: • Ви повинні контролювати ситуацію. Якщо ви ховаєтесь і втягуєте голову в плечі, кожного разу, коли у вас летять кульки, ви не станете хорошим гравцем, яким ви хотіли б стати. Для супротивника Ви так само небезпечні, як і ваш супротивник для Вас, так що не бійтеся його! Робіть непередбачувані речі. Виявіть супротивника першим, прицільтесь й стріляйте. Якщо це не працює, намагайтеся стріляти з різних позицій. Як тільки ви зробите так, щоб супротивник притиснувся до прикриття (землі), не дозволяйте йому підняти голову. Уразьте його. • Зазвичай перемагає гравець, який побачив супротивника першим. Новачки думають, що якщо вони висовуватимуть голову, вони стануть легкою мішенню і тому майже ніколи не дивляться навколо. Ті ж, хто все-таки користується очима, концентруються на одній єдиній меті, абсолютно не звертаючи уваги на те, що відбувається навколо. Не бійтеся дивитися навколо - чим більше інформації ви отримаєте, тим більша ймовірність перемоги. Звичайно, ваша голова буде мішенню, особливо якщо вона стирчить НАД укриттям. Якщо ви вирішуєте дивитися поверх укриття, а не справа/зліва, робіть за 1-2 секунди: перша секунда - вас помітили, друга секунда - супротивник прицілився, третя секунда - на вас летить кулька. • Не тримаєте свої проблеми при собі, просіть про допомогу, коли необхідно і повідомляйте товаришів про супротивників, яких Ви засікли. Єдина причина дотримуватись тиші - засідка, але, як тільки вас виявили, немає ніякого резону мовчати. • Стріляйте по виявленому супротивникові не одиночними пострілами, а серіями по 3-4 кульки, оскільки завжди є ймовірність того, що куля піде убік або не розколеться. Якщо ж ваш супротивник переміщається, стріляйте не в нього, а з попередженням, перед ним або по тому місцю, куди він прямує, тоді він сам прибіжить в потік куль. Команда може складатися з різної кількості гравців. У пейнтболі гравців команди можна приблизно розділити на 7 категорій: лівий крайній, лівий середній, центральний, правий крайній, правий середній, плеймейкери і гравці оборони. Правильно вважається розділити команди на підрозділи за цим принципом для реалізації тактичних планів команди. Оскільки кожне пейнтбольне поле і суперник унікальні, командам необхідно перебудовувати свою тактику і склад під особливості гри. Мінімальна ланка команди - пара. Варіанти пересування пари на полі • По черзі: рухатися треба швидко, але обачно. Один гравець повинен йти вперед під прикриттям другого й сигналізувати про те, що шлях вільний. Тому хто йде попереду, періодично, через 8-10 метрів треба зупинятися, й уважно оглядати поле, і коли ви впевнені, що достатньо перевірили поле, дайте сигнал про продовження руху. Доки переміщається другий, - перший уважно стежить за полем і навпаки. • Перекатом: це швидший метод рухатися повз вашого товариша перекочуванням, доки він оглядає поле і прикриває вас. У будь-якому випадку, не переміщайтеся більш ніж на десять метрів одночасно, і завжди один гравець повинен йти позаду іншого. Задній повинен бути готовий прикрити переднього. • В лінію: обидва рухаються приблизно на одному рівні, однак один повинен йти близько до краю поля, щоб бути уразливим тільки з одного боку. Ближче до центру гравець рухається "уступом назад" (3-7 метрів). Гравець, що йде вздовж краю має мету зайти у фланг супротивника, другою повинен піклуватися про центр. Пам'ятаєте, що потрібно просуватися якомога глибше, але не йти в центр, де ви будете вразливі з декількох сторін. Варіанти зіткнення з супротивником парою на полі • Двоє на одного: якщо ви знайшли супротивника. Якщо він один, усувайте його якнайшвидше. Один "тримає" його, інший обходить, щоб вразити його з вигіднішої позиції. Інше рішення полягає в тому, щоб взяти супротивника "на аут" (підійти впритул, навести на нього маркер, і ввічливо попросити покинути поле): Як тільки ви прибрали його, негайно займіть його укриття, оскільки поряд може бути інший супротивник. • Двоє на двох: діяти краще по схемі двоє на одного. Одного з супротивників слід вражати першим. Ви повинні діяти швидко, і досить швидко ви опинитися в ситуації 2х1. Після знищення першого супротивника, перемикайтеся на іншого. Дійте активно і рішуче, уявіть, що ви - мисливці, а супротивники - кролики. Все прочитане, звичайно, не догма, а інструктаж дій. Повнішу інформацію про тактику і варіанти бою, практичні навики Ви отримаєте лише реально граючи. Тому вперед! Успіхів! Не свердліть дірки поглядом Уникайте "тунельного" погляду, оглядайте поле від краю до краю, перевіряйте, що робиться за спиною. Не фіксуйте погляд на одному місці, нехай там навіть сидить супротивник, який час від часу висовує руку/ногу/спину і так далі. Повертайте голову як пілот-винищувач. Циферблат - теж приціл Давайте вказівки "по годиннику". Якщо супротивник сидить прямо від вас - він "на 12 годин", зліва - "на 9 годин", якщо майже справа - "на пів на третю". До цього не шкідливо додати відстань в метрах (футах чи, сажнях або іншій зручній для вас системі), і стріляйте у бік укриття, за яким сховався супостат. Подвоюйте ставку Ключові позиції на полі краще захищати двома гравцями. Навіть якщо один з них буде вражений, ваша команда все одно її буде контролювати. Гравці повинні займати цю позицію одночасно - тоді супротивник буде вимушений сконцентрувати проти неї двох-трьох своїх гравців, що послабить його сили десь в іншому місці поля і дасть відповідну перевагу вашій команді. Дитячий крик на галявині Про це йдеться постійно, але багато команд як і раніше грають мовчки. Використовуйте кодові слова і жести. Зверніть увагу - коли грають профі, над полем стоїть безперервний галас. Навчіться часто і чітко передавати інформацію між гравцями в команді. Добре там, де їх немає Переміщайтеся там, де більш за все ваші опоненти не з'являться. Обов'язково контролюйте, наскільки це можливо, кількість гравців, що залишилися, в обох командах. Обчислюйте і нащупуйте ослаблені місця в лініях супротивника - саме там і повинен бути завданий головний удар. Вони нас в ніс, ми їх по вуху Реагуйте швидко, ще краще - одночасно. Набирайтеся досвіду, навчитися цьому по словах - неможливого. Коли ви робите якісь дії самі, не давайте супостатам часу схаменутися і швидко зреагувати, інакше вони зможуть обернути ситуацію з вигодою для себе. Партизаньте Прагніть просочитися крізь ворожі лінії, підстрілити двох-трьох гравців ззаду і атакувати всією командою через пройом, що утворився. А ворог не дурень, в засідці сидить... Розпізнавайте і позначайте укриття супротивника - їх можна передбачити при огляді поля перед грою або визначити в ході помилки. Чи є у вас план містер Фікс ? Перед кожною грою складіть хоч який-небудь план - не варто просто розбігатися і залягати лінією від краю і до краю поля. Не давайте супротивникові диктувати вам хід і темп гри. Виходьте на гру з планом активних дій, інакше вас змусять грати пасивно і лише відбиватися. Побільше маразмів хороших і різних Не повторюйте одні і ті ж дії кожного разу - будь то окремий рух або розташування на полі. Хороший досвідчений гравець або команда будуть заздалегідь знати, чого чекати від вас, в наступній грі і зможуть таким чином загнати вас в тактичну пастку. Не тягніть кота за хвіст Швидкість вельми важлива, тому не втрачайте часу, який опоненти можуть використовувати для протидії або нав'язування власного малюнка гри. Народжений повзати Якщо вас поливають згубним вогнем з однією або декількох позицій і назріла необхідність відійти, не треба схоплюватися і тікати на повний зріст - швидше за все, ви отримаєте декілька попадань в спину. Краще плюхнутися на пузо і повзти. Це ж саме добре працює при необхідності переміститися під вогнем - не нехтуйте і переповзайте. І зірочки в ряд Ніколи не розташовуйтеся один за одним на одній лінії - в цьому випадку один стрілець має прекрасний шанс накрити обидва однією чергою. Залпом - плі ! Концентруйте вогняну потужність. Тисніть одну ворожу позицію з двох-трьох стволів, тоді у тамтешнього супротивника не буде жодних шансів, окрім проблематичного відступу. Якщо ж він зробить відчайдушну атаку з надією забрати з собою хоч одного гравця вашої команди, то при такій концентрації фарби це майже неможливо. Командири - позаду Не забувайте використовувати в грі диспетчера. Вони повинні знаходитися позаду основної лінії гравців, бачити все поле, керувати діями команди, вести рахунок уражених гравців з обох боків. Гравець-диспетчер при необхідності може закрити пролом в основній лінії, обчислити напрям атаки або відступу. Носові - Готуйся! Приготуйтесь до стрілянини ДО того, як висунутися з прикриття - це заощадить вам критичні долі секунди, яких може не вистачити на те, щоб подавити супротивника. Якщо ж ви тримаєте маркер дулом вниз однією рукою, потім висовуєтеся із-за укриття і тільки потім підкидаєте зброю, цілитеся і стріляєте - ви будете відкриті дуже довго і швидше за все будете вражені. Вузлик на пам'ять Використовуйте будь-які орієнтири для того, щоб прив'язувати до них і запам'ятовувати позиції супротивника - можна посадити на його засідку свіжу пляму фарби або ж запам'ятати, що він під деревом з гвинтоподібною віткою і так далі - тоді, якщо ви випускали його з поля зору, вам не доведеться чекати рухів супротивника, щоб знову його виявити. Здивований і вражений Прагніть завжди приголомшити супротивника. Почавши, наприклад, з перевагою на лівому фланзі, в ході гри таємно перемістіть гравців на правий. Маскуйте свої ключові рухи, наскільки це можливо. Стрілянина по-македонськи Рухомого гравця набагато важче і підстрілити, і обійти, чим нерухомого. Навіть хорошу засідку можна залишити на якийсь час, якщо зберігається шанс до неї повернутися, однак ваші переміщення спантеличать опонентів. Рухаючись, ви перестаєте бути точкою, на якій можуть сконцентрувати вогонь супротивники. Давай порухай попою Уважно перевіряйте, де ви отримуєте поразки. Працюйте над рухами тіла, щоб захистити ці зони. Наприклад, якщо ви часто отримуєте поразки в ліве плече, це означає, що ви дуже зайняті, вкриваючи свій правий бік і забуваєте, що назовні стирчить може ще якась частина тіла. Якщо вам потрапляють в маску, ви самі здогадаєтеся в чому справа. Якщо в туби - викиньте одну або дві, в які найчастіше прилітає куля. Вона може прилетіти знову, але шанси рикошету на цей раз будуть вищі. Психологія гри У будь-якому змаганні психологія є вирішальним чинником, але особливо вона важлива в пейнтболі. Вже сама природа пейнтболу підсилює психологічні риси, присутні у будь-якому виді спорту. Чим більше граєш, тим більше усвідомлюєш, що успіх або невдача багато в чому залежить від ментального стану гравця. Впевнена в собі команда або гравець ближче до успіху і навпаки. Все справді просто. Відчуття впевненості для однієї людини і команди мають зворотний зв'язок. Впевнений в собі гравець може надихнути команду, сильна духом команда може додати мужності гравцеві, що боїться. На рівні команди дуже важливо, щоб гравці знали один одного, відчували себе добре в такому оточенні і могли грати б разом. Така команда вже на ступінь вище за решту. Необхідний командний дух, коли "один за всіх і всі за одного". Такі команди розбивають численнішого, але роз'єднаного супротивника. Очевидно, що перемоги самі по собі підвищують моральний стан команди. Практично завжди часті перемоги об'єднують гравців. Серія проведених разом успішних ігор підсилює командний дух, примушує гравців триматися один за одного і грати знову і знову. Це дозволяє їм діяти як єдине ціле, що у свою чергу стає запорукою нових перемог. А перемоги укріплюють дух команди. Це замкнуте коло причин і наслідків, і, як свідчить стара приказка, немає нічого успішнішого, ніж успіх. Якщо ти капітан, зверни увагу на цю закономірність - отримуй з неї користь. Завжди роби все можливе, щоб запобігти будь-яких негативних, пригнічених настрої в твоїй команді. Навіть якщо вам не везе в грі цілий день (або місяць), просто необхідно підтримати бойовий дух своїх друзів і не дозволяти ні собі ні їм впадати в смуток. У пейнтболі дуже важливий момент, і його набагато легше зловити і використати, якщо команда налаштована позитивно. Якщо тобі вдалося вселити в команду впевненість "я можу це", вважай, що ви на півдорозі. Тепер обговоримо психологію на більш індивідуальному рівні. Новачки повинні зрозуміти, що навіть найталановитіші гравці ніколи не зможуть реалізувати свій потенціал, грай вони в поганенькій команді. Опускаються руки від усвідомлення того, що на своїх товаришів розраховувати не доводиться. Якщо твоя команда грає добре, ти можеш зміцнити свою впевненість, і твій приклад може надихнути решту. Як показує досвід, існують два ключі до гри: • Завжди грати агресивно. • Завжди пам'ятати, що це гра. Пейнтбол може прийняти дуже дивні форми, якщо його сприймати дуже серйозно, і, звичайно ж, кращі гравці відносяться добродушно і спокійно до цього виду спорту. Здавалося б, це очевидно, але гравці забувають найпростіше: хоча пейнтбол і імітує саму нещадну стрілянину, вона не справжня. Якщо в тебе потрапили - нічого особливого, це частина гри. Ти тільки скажеш: "Хороший постріл", витреш пляму і чекатимеш наступної гри. Пейнтбол -всепробачаюча розвага, чого вже зовсім не скажеш про справжню війну. Наприклад, одна з тактик -"атака банзай" в справжньому бою дала б вкрай плачевні результати. Але в пейнтболі вона дозволяє створити хорошу перевагу і у восьми випадках з десяти буває успішною. Сенс простий: ти звільняєшся і починаєш грати агресивно, якщо весь час пам'ятати про те, що це лише гра. А агресивна гра це просто ураган! Ти можеш йти на такий ризик, про який в справжньому житті і не мріяв. Чому новачки демонструють погану схильність ховатися і нічого не робити? Та тому, що вони все сприймають серйозно! А це одна з основних причин, по якій досвідчена команда без зусиль може "завалити" своїх недосвідчених суперників. Схвильовані новачки перелякано ховаються по кущах, тоді як ветерани йдуть на штурм і отримують від цього величезну насолоду. Думається, що саме через цю причину ветерани справжніх боїв стають чудовими гравцями. Справа зовсім не в тому, що військове минуле підготувало їх до пейнтболу. Швидше за все, випробувавши жахи справжньої війни, вони відносяться до гри з легкістю. Для них це просто відпочинок: після справжньої стрілянини пограти у веселу пародію на своє минуле. Якщо ти робиш тільки перші кроки в пейнтболі, не забувай, що ти повинен розважатися! З маркером, в камуфляжі, новачок може легко потонути у фантазіях. Чим швидше ти переступиш свої страхи, тим швидше навчишся перемагати. Але з іншого боку, не дивлячись на те, що ти повинен вчитися долати ці відчуття, не слід забувати, що вони все ж таки існують, і, якщо твій суперник ними охоплений, використовуй це! Імітація бою примушує людей грати з великими обережностями, чим слідує. Як мовитися, не турбуйся про те, що супротивник використовує твій страх, хай краще він потурбується про те, що ти використовуєш його власний. От чому тобі завжди слід грати агресивно, навіть коли захищаєшся. Агресивний гравець може використовувати щонайменший страх супротивника, щоб повернути останнього в паніку. Твоя наполеглива ініціатива може позбавити супротивника присутності духу і змусити його безрозсудно покинути вигідну позицію. Далі. Треба використовувати гучні, такі, що лякають крики, що є складовою частиною "атаки банзай". Немає нічого кращого, ніж супровід своїх агресивних пересувань войовничим криком. Саме ці бойові кличи мають вирішальне значення, коли твій суперник приймає рішення: чи продовжувати стримувати натиск, чи поспішно відступати. І вже якщо тобі вдалося пробити пролом в їх рядах і змусити відступити, ти отримуєш величезну психологічну перевагу. Подобається їм це чи ні (визнають вони це або не визнають), але ти їх вже залякав. А заляканий гравець в більшості випадків вже не гравець. Стріляєш ти, кричиш або відчайдушно пробиваєшся вперед, сенс твого просування - внести сум'яття в ряди супротивника, і якщо це тобі вдалося, перемога не за горами! Але не забувай, що якщо раптом твій опонент відчує злість в твоєму наступі, вся веселість вмить зникне, як для нього, так і для тебе. Здорове змагання - це завжди розвага, образи і насмішки - грубі та інфантильні. На особистому рівні твій ментальний настрій повинен бути позитивним. Не дозволяй хвилинним настроям порушувати твою рівновагу або змінювати стиль гри. Твоя гра буде успішною, якщо ти зможеш переступати через свої невдачі, не дозволяти їм відволікати себе, а отже, ставати уразливим. Внутрішні мотивування пейнтболіста багато в чому схожі з психологією азартної гри. Майже кожен твій хід в пейнтбольній грі - прорахований ризик, і твої досягнення залежать від вміння прораховувати. Інші види спорту в цьому плані більш поблажливі: якщо ти допустив помилку, можливо ти страждатимеш, але ти як і раніше в грі. У пейнтболі, якщо помилка допущена, все, що ти можеш зробити - це брати з неї уроки, але тільки вже за "стрічкою". Це є наріжним каменем гри і частково пояснює вражаюче зростання популярності пейнтболу. Поза сумнівом, це гра для думаючих людей. Досвідчений гравець швидко усвідомлює головне: твій злий ворог - це ти сам. Майже всі помилки є прямим наслідком твоєї необдуманої тактики. Не ризикуй по-дурному, ризикуй з розрахунком. У казино є певний відсоток виграшу, але він не високий: 5 1/4 відсотки в рулетці і ще менше в блекджеці. Проте своїм величезним доходам гральні будинки зобов'язані зовсім не цим маленьким цифрам, а тому, що клієнти рідко покидають казино, коли по логіці це вже слід було б зробити (тобто поки їм везе). Вони продовжують грати до тих пір, поки не втратять всі. Завдяки високому обігу, гральний будинок може дозволити собі дрібні програші, в той час, як вимушений вихід гравця з гри внаслідок розтрати всіх грошей переноситься останнім вельми хворобливо. Гравцеві доводиться покидати ігровий стіл в найневдаліший для нього момент. Зате для казино цей момент сприятливий: всі гроші клієнта перекочували в кишеню грального будинку. Досвідчені азартні гравці люблять відзначати той факт, що ти граєш не проти казино (оскільки відсоток виграшу все одно вже встановлений і незмінний), а проти самого себе. Жадібність і Розчарування (невіра в свої сили) - два головні вороги азартних гравців. Обидва ці явища народжені мозком того, хто грає. Жадібність примушує його сидіти за столом замість того, щоб забрати виграш, що подарований йому Паном Успіхом, і піти. Розчарування може принести ще більше шкоди. Це завдяки йому гравець починає робити дурні ставки, невірні ходи, та у відчаї кидати гроші. У пейнтболі ти потрапляєш в схожу ситуацію. Як говорять бувалі солдати: не турбуйся за кулю, на якій написано твоє ім'я. Вона і так твоя. Подумай краще про кулю з написом: "Для надмірно цікавих". Ризик складає велику частину пейнтболу, і, не дивлячись на всі старання, ти часто будеш "ураженим гравцем". Це треба зрозуміти і прийняти. Не забувай про це. Удосконалюючись, ти повинен уникати поразок, викликаних неакуратністю і необдуманістю. І, в міру того як ти йдеш до досконалості, ти легко можеш стати здобиччю Жадібності і Розчарування - двох злих ворогів завсідників гральних будинків. 30-40% поразок - наслідок невміння впоратися з однією з вищезгаданих емоцій. (В решті випадків, навіть коли робиш правильний хід, ти все одно отримаєш свою "кулю"). Причин для Розчарування достатньо: відмовив маркер, твої товариші-новачки абсолютно не рухаються, немов в землю вросли, ти тільки що по-дурному промазав і "мішень" не забарилася розчинитися в повітрі. Неважливо, що послужило причиною. Розчарування дестабілізує твою гру. Вчися розпізнавати його і боротися з ним. Не дозволяй йому підштовхувати себе до поспішних, необдуманих рухів. Завжди прагни грати стабільно, навіть якщо не все йде так, як хотілося б. Якщо ти відчуваєш, що перестав вірити в свої сили, якийсь час пограй обережніше і стриманіше. Це допоможе уникнути другої хвилі Розчарування, викликаної безрозсудним ходом. Постарайся розслабитися і триматися в грі - це важливо для команди. Ти почнеш грати набагато краще, якщо навчишся дотримувати 3-х заповідей, під якими підпишеться будь-який азартний гравець: терпіння, стриманість і позитивне відношення. Не забувай про іншого ворога - Жадібність. Коли все йде добре, і ти вже скосив три або четверо, у жодному випадку не задирай ніс! Тому що настав момент, коли ти повинен бути напоготові. Як тільки ти відчуєш себе невразливим, буквально з нізвідки - БАЦ! - і "вражений гравець виходить з поля". Не підносьтесь до небес, як той безрозсудний гравець в казино, який уявив себе не переможним, викладає на стіл всі зароблені працею жетони. Прагни йти від столу раніше, ніж успіх зрадить тобі. Такі психологічні небезпеки, з якими ти можеш зіткнутися в грі. Тепер давай поговоримо про ті психологічні вигоди, які дає тобі пейнтбол. Для багатьох це перш за все звільнення від ворожості й агресії. Ті, хто посідають відповідальні посади, викладаються повністю на роботі і постійно знаходяться в напрузі, пейнтбол дозволяє розслабитися і зняти стрес. Автор цієї статті не згадав ще про одну особливість пейнтболу. Гра дозволяє виявити характер і темперамент людини, стиль її поведінки в будь-якій критичній ситуації - буквально за лічені хвилини. Якщо в реальному житті людині дають "випробувальний термін", наприклад при прийомі на роботу, і людина розкривається тільки за декілька місяців, то пейнтбол створює такі критичні ситуації, що людина починає проявляти свій характер прямо на полі, прямо з перших же хвилин гри. Коли за тобою полює сильний, озброєний супротивник, коли в тебе стріляють - це не та ситуація, щоб показати себе з кращого боку. Ти будеш саме таким, який ти є. Поспостерігай за людьми в грі. Надмірно обережна, безініциативна людина і на полі тиснутиметься до кущів, не вносячи ніякого внеску до гри. Груба в житті людина гратиме так само - грубо та з непотрібною злістю. І навпаки - якщо на полі під пострілами чоловік ховається за спини товаришів, в життєвій ситуації він поводитиметься так само. Надмірно ризикуюча, розпущена людина підводить свою команду і на ігровому полі, і в житті. Інші психологічні переваги гри: ти розслабляєшся, проходить напруга. На якийсь час гра повністю поглинає тебе, і раптом ти розумієш, що можеш успішно вистоювати в критичних ситуаціях, щоденні проблеми, які, здавалося, приймали страхітливі розміри, починають меркнути. Це поза сумнівом зменшує напругу повсякденного життя. До того ж, небезпека в пейнтболі носить швидше ілюзорний, вигаданий характер. За помилку в грі отримуєш лише пляму фарби на одязі. А скільки сміху і жартів почуєш на іграх! Усмішки на лицях, нескінченні вибухи реготу - типові риси ігрового дня. І це, напевно, найголовніша мета пейнтболу.

Залиште свій відгук