Пивний клуб-броварня Карабас-Барабас

Карабас Барабас

Власне живе нефільтроване пиво, яке варять прямо перед вами!
* 300 посадочних місць + бенкетки
* Найбільший у місті екран для спортивних трансляцій!
* Живі концерти та диско щотижня!
* КУХНЯ! М-м-м-м! Пальчики оближеш!
* Відкритий гриль прямо в залі!
* Ціни народні!
* Обслуговування чемне та привітне!

МИ ВІДКРИТІ ЩОДНЯ З 11.00 до 24.00 год
ГРАФІК РОБОТИ КЛУБУ:

Понеділок 11.00 – 24.00
Вівторок 11.00 – 24.00
Середа 11.00 – 24.00
Четвер 11.00 – 24.00

П’ятниця 11.00 – 3.00
Субота 11.00 – 3.00

Неділя 11.00 – 24.00
Святкові та передсвяткові дні: 11.00 – 3.00

Бронювання столів та додаткова інформація за тел: 066 600 400 2

 



Відгуки 26

 
Добрий день, чи буде якась програма на 14 лютого?
 
Доброго дня, 14 числа плануємо лише дискотеку з 21:00-00:00 Вхід безкоштовний...А основне святкування дня амурів проведемо 17.02
 
Офіціантів можна чекати годину, охорона високомірна та не культурна!
 
скільки у вас коштує замовити столик на суботу?
 
Безкоштовно!Замовлення приймаємо як особисто так і по телефону.
 
Прочитала купу відгуків та вирішила відвідати цей заклад, переконатися, і на власній шкірці відчути цих зухвалих, лінивих, бездушних офіціантів і якщо вже доведеться то подивитися на ту високомірну адміністратора, яка згідно коментарів, не має смаку в одежині!))) Були ми компанією з 5 чоловік. У вихідний, святковий день. Я вперше. Зайшли інтер'єр мене приємно вразив. Присіли за стіл. за секунду до нас підійшов офіціант, запропонував меню. Як на мене, для закладу такого типу, страв достатньо. Ми замовили 5 різних м'ясних страв, шурпу, салати, пивний набір, спиртне. Перші страви подали через !!!! 15 хвилин. І на протязі 40 хвилин подали інші. Кухня ну дуже смачна!! Цінова категорія: Порції салатів малі. А ціна висока. Ну наприклад: за 180 грамів салату з м'ясом я маю заплатити 50 грн. Хотілося б більше того салату за такі гроші. І ще.. хто не любить жари... в залі душно!! Обов'язково потрібна робота кондиціонеру. Але ми залишилися усім задоволені. Приємна офіціант, смачні страви, ми гарно провели час за 600 грн!!! Це не погано, як на мене!! Заклад сподобався. Бажаю процвітати бізнесу!!
 
Бар сподобався
 
ВІДРАЗУ ХОЧУ ЗАУВАЖИТИ: це ніяка не "заказуха", піар чи антипіар! Це моя думка - думка українського споживача! Ну а тепер уважно слухайте (читайте, діліться, коментуйте, погоджуйтесь/не погоджуйтесь, любіть/проклинайте - Ваша справа...) Перед тим, як розпочати свою розповідь і доволі такий не короткий пост, дозвольте запитати у Вас , українські споживачі, що таке поняття як "якість" для Вас? А поки думаєте, розповім про своє бачення цього визначення (читайте: на превеликий жаль, майже утопічного в Україні явища). ... Обожнюю посиденьки зі своїми коліжанками. Коли зустрічаємося - годинник просто іде у відставку) Часто-густо, дивлячись на себе зі сторони, нагадуємо собі тих героїнь легендарного серіалу "Sex&City". Так само, як і героїні кінострічки, й з рештою усі жінки світу , у нас свої гендерні "пріоритети": шопінг, дієти, салони, або ж мега-глобальні теми , на кшталт, ботоксу ( Смайлик «smile» ), пластичної хірургії тощо ; відносини, плітки і так далі - бла-бла-бла ... Впевнена, мене зараз "нЄ АсОбо" зрозуміли чоловіки, але жіноча частина людства, котра читає ці рядки, посміхається, лишаючи на своєму обличчі не "мІмІчЄскІє мАрщІни", а сліди від посмішок , ось так!... Але ближче до теми. Як і для героїнь славнозвісного "Сексу у великому місті" , місцями для наших посиденьок стають різні заклади Луцька - "невеликого міста з великими амбіціями" , зауважте! До чого ж тут уся ця преамбула, можливо, запитаєте Ви? Так от, ось зараз - ПА-БАМ - найцікавіше! Вчора з подругами (по сьогодні не зрозуміло чому) нас "занесло" до досить милого (на перший погляд) закладу в центрі міста "Карабас-Барабас": кінець робочого дня, голодні&холодні, зустрілися в центрі... , ай, бИла-нЄ-бИла... Зайшли... В залі було шумно: у чоловіків був свій "Sex&City" - футбол. Нас вони не помічали)))))... з рештою, як не помічав нас й персонал закладу... Ну ніЧЬо ... ПадАждЬом (як співав Децл) , твАю мать... Нєвже???!!! Про нас пригадали, поки ми замахалися махати руками.... У "морі" клієнтів "Карабасу" потрібна якась "рятувально-офіціантська" будка на чолі адміністратором з підзорною трубкою в руках... Повірте, почувалася у тому закладі, як тонучий дитюк в розпал сезону... - кричи, махай, - один хрІн, тебе не почують... Вдалися до крайностей - впіймали за спідницю (в прямому розумінні цього слова) когось з персоналу... Кинула нам меню... Побігла, сказала, що у неї інші столики й до нас відделегує когось зі своіх колег.... Шо Вам сказать, любі друзі, побачити офіціянта у тому пабі те ж саме, що друге пришестя Месії ... (даруйте за, можливо, грубе, але найбільш влучне порівняння)... Знову махали , кричали, піднімали 2 пальці догори (згідно світового етикету виклику офіціанта), але, окрім напрямку ... протягу - нічого не визначили... Я , як найголосніша, почала вигукувати: "Пані офіціант"...., е.... "Прошу, підійдіть до нас, будь-ласка", .... та йоб.... чому ж не чують, .... мммм.... "Дівчиноооооо"....?????!!!!..... Ааааа, мабуть, "іноземці" , подумалося, й пішла у звертальну крайність: "Дєвушкаааааааа".....!!!!!!! Прилетіла, дякувати, Богу, таки "інностранка", мабуть, ще й землячка з мого рідного Полісся.... У нас там є "унікали", говорящІє пА расЄйські... Ну то таке... Ми ж бо, голодні&холодні (&починаємо бути злими)... Робимо замовлення (у голоду очі великі) - дивлячись на смачні картинки з меню і на вагу страви, розуміємо, що добряче попируємо... Дівчата замовили більш класичні їстивні варіанти, а я, побачивши в меню давньо-польську страву, іменуєму у "соншядов" як "тАтар"(або татарка), у "Карабасі" ж вона називається більш доступно "Рублене теля". Хто не усвЄдомльонний , пояснюю: "Татар" - то є сире (!!!) дрібнопорублене ,м'ясо теляти з різними маринованими добавками... "Маринованими" в даному випадку ключове слово... Ще, якщо крапля м'яса (а навіщо більше класти на тарілку - бережи талію, артІстка) була біль-менш їстивною, то з маринуванням особо не заморочувплися на "пекельній" кухні, таки, "пекельного" закладу... Уявляєте, як воно, їсти сире м'ясо з генномодифікованим лютневим огірком??? Були б голодні, як я, уявили б... До трапези і , жеби не було "курйозів" на "ютро" , - замовила бехерІвки - най повиздихть тИЇ бактерії, генномодифіковані ... Ну з моїм замовленням, ніби, й так все ясно. Коліжанки. Одна замовила "Смажені ковбаски на грилі", вихід - 350 гр. "Наїмся" - подумала Катя, "Наївна" - подумав ресторатор і (УВАГА!!!) у 350гр включив і вагу картоплі (яка чомусь була у тому блюді, але не зазначена в меню) і, мабуть, вагу самого БЛЮДА, бо тих дві корнюшоно-подібних сосисочки явно не можна було "величали" трьох ста п'ядесятьма грамами "Ковбасок на грилі"... Ех, підрезюмовувала Катерина: "Ваше щастя, що я голодна"(&холодна)... Дівчатам теж щось носили, далеко нагадуюче те, що зазначено в меню... Але ж... голодні&холодні.... Стерпіти... Усе "тонко там, гдЄ рвЬотцА" вилізло при обслуговуванні... Доходило до таких абсурдів, що просячи принести сільничку з сусіднього столу , офіціянт стверджувально хитала головою й ішла в іншу сторону зали, там хитала головою, потім ішла ще кудись, "похитати, бля, головою" і так солі й не приносила.... ШАНОВНА "дєєєєєвушка" (ти на інше не відгукуєшся), давним-давно на землях твоїх предків жили унікальні люди, чумаками називалися (до твого відома, їхня назва не походить він назви відомого кетчупа). Так от, ці люди, ходили за сіллю й , на відміну від тебе, поверталися!!! А тобі раджу, якщо у тебе такі проблеми за хитанням голови, звернутися на діагностику до невропатолога... Мо', у тебе симптоми чогось серйозного ???... Ех, сіль таки роздобути вдалося, але самотужки... Принесли рахунок - ПА-БАМ - у нас з'явилися нові пункти у замовленні... На наше зауваження "ми цього не брали", заперечили "БРАЛИ, я вам приносила" ... Виявляється ребрендінг (зміна назви) відбувався під час нашої вечері і те, що напочатку носило одну назву, в ході вечора перейменевовалося в іншу без збереження цінової політики... Терпець у такІненаївшихся&злих почав тріщати. Покликали адміністратора. Дожовуючи чи то канапку, чи то закуску, підійшло (говорю в третьому відмінку) до нас ЩОСЬ із казковою назвою "рАдІла царІца в ночь не то сина, не то ..." . "Слухаю вас", ковтають те, що дожовувала... На що я їй :"А Ви хто, власне?" - "Адміністратор" Я: - Дозвольте поцікавитися, а де Ваш бейдж? Вона: - Не встигли зробити....(!!!!!!! за півтора року існування, бідненька) Я: (недовірливо оцінюючи її зовнішній вигляд - фото прІлагаютсА) - Пробачте, але я хочу розмовляти з адміністратором або директором цього закладу! Вона: - А чІм я вас неустрАюю? ... німа сцена ... В результаті, так і не відбувся діалог . Пані в куцих синіх штанцях почимчикувала приймати замовлення у тих, ХтоЩеНеПройшовКрізьВогонь цього закладу. Надіюсь їм пощастить більше, ніж нам. (На фото видно, як сині штанці геть не за розміром і не за дрескодом гірного адміністратору. Бліііін, до мене лише зараз дійшло, це не ВЛАСНИКИ винні, що малі кеВбаскІ, це адміністратор просто тупо їх їсть!!! Про що і свідчить верхня частина її попи, яка так і не вмістилася у волошкових штанцях...) "Все, дівчата, хай несуть книгу скарг" - мовила я. На що , хтось з моїх дівчат був проти (типу, облиш), хтось був за... Поки приймалося рішення "писать чи не писать", одна з коліжанок пішла, даруйте, щоб "попІсать"... Повернулась нетипово швидко й з КВАДРАТНИМИ очима: "Дівчата!!!!! Це пппппппц! Терміново книгу скарг "в студію"!" Ми: -"Що трапилося???!!!!" Історія, яку розповіла подруга, була "контрольним" і ,точно в приціленим в голову голову, пострілом... Виявляється, пані техпрацівниця, омиваючи (точно не обпИсані) сходинки до "унітазного трону" і його зокрема, тією ж гарнчіркою (!!!), опосля, витерла умивальники й усе, що до них прилагаЄцца !!!!!!!! А вам слабо?... Ось такі-то наші "неказкові" пригоди у закладі з поістино казковим неймом "Карабас-Барабас". Можливо, Ви, шановні (аж язик не повертається) ресторатори, нас вважаєте тупенькими дерев'яними буратінами? ... Можливо, думаєте, що ми не знаємо, як виглядає сервіс і якість?... Розчаруйтесь!!! Знаємо й хочемо, щоб про це знали і ВИ! Не хочу перечислювати імена Рестораторів, заклади яких пару метрів вище (нижче й з кілометр вбік) є від Вас, але, поки не пізно, ПОВЧІТЬСЯ у них у веденні саме цього унікального бізнесу як ресторана справа і, можливо, (в це хочу вірити) у Вас щось зміниться.... Усією душею бажаю Вам змінитися на краще, вносконаливши до блиску своє мистецтво - в першу чергу, мистецтво бути ЛЮДЬМИ й до інших ставитися ТАК, як самі .... далі вибір за Вами... ПОВТОРЮСЯ: цей пост є ВИКЛЮЧНО моїм слововиявленням та слововиявленням моїх друзів - людей, які цінують ЯКІСТЬ та ЛЮДЯНІСТЬ!
 
Підкажіть будь ласка, якщо наприклад хочу відсвяткувати день народження у вас, яка приблизно середня ціна з людини буде(якщо замовляти бенкетку). Чи у вас немає обов'язкової норми?
 
Уся інформація детальніше може бути обумовлена з адміністратором закладу за тел.066 600 400 2
 
Мені все содобалось. Гарний нтер"єр, ДУЖЕ смачна кухня, Дійсно народні ціни. А яке у них пиво!!!!))) сакоьа. Смачнішого не куштував. Бував у різних пивних по Україні, які варять своє-це найсмачніше. Що до персоналу, то повільності не помітив. Але те, що стажери зовсім нічого сказати не можуть- це щось. Але враження дуже чудові. Як буду знову в Луцьку-обов"язково зайду знову. І друзям буду радити цей заклад ( з собою додому доречі 5 літрів пива взяли:) Процвітання Вам.
 
Очень интересный интерьер и прекрасная задумка.Далее по порядку 1)Обслуживанию можно былобы поставить 2бала-но это очень много,т.к.оно вообще отсутствует.Меню принесли через 20мин,первую кружку пива через 45 мин(далее каждую последующую встречу с официанткой приходилось встречать криком ура,т.к. она была просто неуловима). Люля кебаб приготовлены прекрасно,хоть и очень острый соус-ждать пришлось !!!! 1час 35мин!!! 2)только 1 сорт непастеризованного пива(то которое они варят сами)весьма посредственного качества и вкуса 3)пивная тарелка с орешками и сухой рыбой-просто полный отстой(такую рыбу даже на помойку стыдно выкинуть-бомжи травануться)
 
Хороша задумка, гарний інтер"єр, продуманий до дрібниць, однак обслуговування бажає кращого, раджу над цим по працювати!!!
 
Що я можу сказати!!! Дещо дійсно вражає. Атмосфера приємна, інтерєр теж не поганий. Задумка напевне була зробити щось під Старгород але не вийшло у них. Про персонал скажу що дійсно не дуже хороший. Адміністратори молоді тому існують певні труднощі у організації. Але ж хто з вас всіх хто пише всілякі погані коментарі починали ідеально??? Тому всьому є своє пояснення. А в загальному подобається заклад і часто буваю.
 
Що я можу сказати!!! Дещо дійсно вражає. Атмосфера приємна, інтерєр теж не поганий. Задумка напевне була зробити щось під Старгород але не вийшло у них. Про персонал скажу що дійсно не дуже хороший. Адміністратори молоді тому існують певні труднощі у організації. Але ж хто з вас всіх хто пише всілякі погані коментарі починали ідеально??? Тому всьому є своє пояснення. А в загальному подобається заклад і часто буваю.
 
Що я можу сказати!!! Дещо дійсно вражає. Атмосфера приємна, інтерєр теж не поганий. Задумка напевне була зробити щось під Старгород але не вийшло у них. Про персонал скажу що дійсно не дуже хороший. Адміністратори молоді тому існують певні труднощі у організації. Але ж хто з вас всіх хто пише всілякі погані коментарі починали ідеально??? Тому всьому є своє пояснення. А в загальному подобається заклад і часто буваю.
 
Зайшли в ваш Карбас на обід. Замовляли варенки і 2 порції дирунів, перед тим як оформити замовлення запитали в офіціантки чи варенки і дируни подаються з сметаною (по стандарту має бути сметана в цих стравах), офіціантка перелякано відповіла, що немає і ми замовили окремо 2 порції сметани. Коли нам принесли обід, то подали 2 порції дирунів (в одній було 3 дируни, в друній 4 це дуже цікаво чому так, може вони око зрозуміли хто більш голодний а хто ні) і 4 порції сметани, ми запитали - навіщо 4 сметани? Вона відповіла - ви ж замовляли сметану. Ми відповили - дозамовляли бо ви сказали, що сметана не входить в те меню. Ми відразу відмовилися від неї! НЕХАЙ ВАШІ ОФІЦІАНТИ МЕНЮ ВИВЧАТЬ! І В ГАРНИХ ЗАКЛАДАХ СМЕТАНА ЗАВЖДИ ДОДАЄТЬСЯ ДО ВАРЕНКІВ І ДИРУНІВ!
 
Дуже хороший заклад, інтер'єр ,атмосфера, ціни дуже помірні і відповідають якості страв! Хочу також відмітити привітнісьперсоналу,обслуговувуння +++++ !!!
 
Почитавши коментарі, теж хочу зауважити, що відвідування закінчилось повним розчаруванням. Не знаю, хто може хвалити кухню, де основні страви приносять або розігрітими (невідомо коли зготовлені), або холодними. Міняйте персонал кухні. Окрім як на пиво люди ходити у ваш заклад не будуть.....
 
Замовляли банкет. На вказаний час стівл не був накритий. Пиво та хліб несли хвилин 30,при цьому кожних 5 хвилин нагадували офіціанту. Деякі закуски, що мали стояти на столі відразу принесли майже в кінці. Музична програма почалась на годину раніше ніж нам казала адміністратор при замовлені, виходячи з чого і визначали годину на яку запрошували гостей. Тости намагались "виглошували" перекрикуючи рок-гурт на сцені. Пиво смачне. Персонал не справляється.
 
Официантки просто тупоголовые курици,администратор ведёт себя,как всемогущая хозяйка заведения,высокомерно и надменно,хотя по факту обычная лохушка.РЕЗЮМЕ-отличная идея с хорошим пивным интерьером,а персонал всё обосрал.Надеюсь хозяева прочтут написанное и поучаться у господина Бровина подбору персонала.Процветания Вам не желаю,поскольку вечер нашей компании,проведённый в вашем заведении был испорчен.
 
Кухня, пиво, інтер'єр, атмосфера - чудові! А от що до очікування на меню, офіціанта, замовлення - просто жах!!! Все так довго, аж злість бере! Виправляйтесь, це взагалі не діло!!!!!!!!!!!!!
 
А мені в цьому закладі все подобається )))) Інтер'єр, атмосфера, обслуговування і кухня - те що треба. Особливо сподобався офіціант Ромчик, який таааак душевно розповідав про пиво, що я була ладна пожертвувати тим зеленим чаєм і таки скуштувати вже те пиво!!!
 
і щоб там не говорили, а заклад один із найкращих. меню просто супер і персонал професійний, мені там дуже сподобалось. РЕСПЕКТ!
 
Відвідав цей заклад 22.12.2013р. близько 12 год. Очікування на меню - 10 хв., очікування на прийом замовлення 10 хв., очікування на "пивну тарілку"(страва, яку не потрібно готувати) 30 хв. враховуючи зауваження адміністратору. Висновки робіть самі... При мені три компанії так і не дочекавшись офіціанта покинули заклад. І ше - таке враження що кухня знаходиться посеред залу - задимлено і запашок))
 
Круто. Все подобається, а особливо хлопці-бармени!

Залиште свій відгук